عوامل دیگر موجد بیماریهای صعب العلاج- عوامل انرژیک-قسمت دوم

بی شک طب سوزنی و طب کهن چین تاثیر فوق العاده ای در رشد و توسعه دانش روانشناسی انرژی ایفا کرد و نتیجه آن درمان بیماران بسیاری شد.

آنچه در شیوه های انرژیک اصل است تخلیه انرژیهای مخرب (با فرکانس پایین) از اعضاء بدن یا ذهن است.

بر اساس یک نظریه، انسان شامل جسم مادی Physical Body و جسم انرژیک Energetic Body است.

طب کلاسیک علیرغم همه پیشرفتهایش قادر به تشخیص عمیق ترین و اصلی ترین علت های یک بیماری نیست و فرضا زمانی که شخصی دچار حملات MS میشود فارغ از هر علت ریشه ای، آنرا بطور کاملا عمومی به استرس و نهایتا اختلال در سیستم ایمنی ربط میدهد و درمانهای دارویی را آغاز میکند.

اما در درمانهای انرژیک لایه های بسیار زیرین “جسم انرژیک” مورد بررسی قرار میگیرند و فرضا به یک آسیب روحی شدید یا انرژیهای مخرب گیر افتاده در اجزاء سیستم ایمنی، بدلیل اتفاقات و حوادث بسیار تلخ در ۲۵ سال قبل خواهد رسید.

همچنین برخی از ارگانهای بدن یا غدد که انرژی های گیرافتاده دارند، مورد درمان انرژیک قرار گرفته و انرژی (مخرب) آنها آزاد می شود.

نتیجه آن گاهی واقعا اعجاب آور است!

بیماری که توان حرکت نداشته و پزشکان از درمان او ابراز ناامیدی کرده بودند ظرف کمتر از ۲-۳ ماه روی پای خود می ایستد به بیماری دهن کجی می کند!

شاید چند سال قبل اگر می شنیدیم که فرضا یک بیمار ام اس توسط یک درمانگر انرژیک بدون هیچ دارویی معالجه شد، آنرا دروغ یا معجزه می پنداشتیم اما امروز با وجود این روشها، دیگر درمان بیماری های خاص واقعا یک رویا نیست.

@Energy_Psychology

درباره نویسنده مشاهده تمام پستها

خودآرامی نوین

پاسخ دهید

Your email address will not be published. Required fields are marked *