سوالات بسیار مهم درمورد روش حاضر بصورت سوال و جواب (قسمت دوم)

سوال: درمانگر چگونه می‌‌‌تواند به ریشه مشکلات دست یابد؟

پاسخ: در این روش ترکیبی از دانش روانشناسی مدرن همراه با ارتباط با ضمیر ناخودآگاه اصل موضوع است. به این صورت که با طرح سوالاتی اساسی و دریافت پاسخ، (True/ False  یا همان بله/ خیر) از بدن میتوان به شکلی هوشمند به ریشه مشکلات دست یافت. البته در این میان استفاده از نقشه بدن که بصورت نرم افزار در اختیار قرار دارد، اصلی ترین مرجع کشف علتهاست.

سوال: پس از اینکه علت کشف شد چگونه برطرف میشود؟

پاسخ: بر اساس روشهای مگنت تراپی بکمک مگنتهای ویژه و درشریطی که درمانگر به حد کافی مهارت و تمرکز داشته باشد بدون مگنت و تنها با دست خود می‌‌‌تواند انرژی های مخرب را آزاد کند.

سوال: زمانی که انرژی آزاد شد، آیا امکان برگشت وجود دارد؟

پاسخ: خیر تا زمانی که همه شرایط جذب آن مجددا فراهم شود اما بدلیل منطق زندگی و وجود عوامل مختلف انرژیک همه درمانها بنوعی دائمی نیستند وگرنه شاید عمر انسان ابدی میشد!

اما آنچه که بسادگی قابل ادعاست این است که اولا اعضاء ریست میشوند و به شرایطی بسیار عالی میرسند (به ۱۰۰% ظرفیت خود) ثانیا به کرات تجربه شده که انسانها پس از این درمانها قدرت روحی و مقاومتی بیش از قبل پیدا میکنند که اینهم با توجه به هوشی که در انسان و اعضاء او وجود دارد قابل درک خواهد بود.

مثال بارز آن بیمارانی بودند که پس از درمان سیستم ایمنی، دیگر هرگز برای تزریق آنتی بیوتیک و درمانهای دارویی به پزشک مراجعه نکردند.

ادامه دارد

درباره نویسنده مشاهده تمام پستها

خودآرامی نوین

پاسخ دهید

Your email address will not be published. Required fields are marked *