دارو… بالاخره آری یا خیر؟ (ادامه)

واقعیت امر همین است که پیشگیری بهترین راه است. ولی سوال این است که منظور از پیشگیری چیست و اساسا چگونه میتوان به این شعار جامه عمل پوشاند؟ دقت کنید اگر در شرایطی هستید که بیماری حادی ندارید و زندگی عادی خود را میگذرانید، همین الان بهترین زمان است!
هرکدام از ما، ممکن است بخاطر حوادث و رویدادهای مختلفی در شرایط خاص روحی/جسمی قرار بگیریم و خیلی از اوقات در همین شرایط، حملات عوامل بیماری‌زا آغاز میشود و مثلا یک بیماری خودایمنی یا عفونی یا… گریبانگیرمان میشود. خصوصا کسانی که تحت استرس دائمی هستند یا در فضاهای سرد و مرطوب یا سرد و خشک زندگی میکنند و خوراک سردی هم دارند!
بدشانسی زمانی است که شخص نیز طبعی سرد دارد و مزاج وی نیز سرد است، در این صورت حمله تقریبا قطعی است!!
بیماری های خودایمنی یکی از سخت درمان ترین و خطرناک ترین بیماری ها هستند و لذا باید در زمان سلامتی مراقب خود باشیم.
و اما بهترین کار اولا کنترل تغذیه به لحاظ تناسب با فصل و محیط است و دیگر موضوع که بسیار هم مهم است، بازیافت و ریست کردن سیستم ایمنی است که اینکار توسط روشهای مدرن انرژیک بدون هیچگونه دارویی امکان پذیر است و بطور خلاصه آزاد سازی (Release) کردن انرژی های گیرافتاده در شخص و کل سیستم ایمنی فرد است. بدین شکل اولا سیستم ایمنی بسیار هشیار میشود و دوما اجازه فعالیت عوامل بیماری زا را خواهد گرفت و شخص بصورتی بسیار ریشه ای از حملات احتمالی مصون خواهد بود و با چنین پیشگیری هوشمندانه ای بهای سنگینی بابت درمان بیماری های خودایمنی نخواهد پرداخت.

درباره نویسنده مشاهده تمام پستها

خودآرامی نوین

پاسخ دهید

Your email address will not be published. Required fields are marked *