جریانهای انرژیک: بیماریها و ناخوشی ها

چندروز قبل بیماری که از ورم دست و پایش شکایت داشت با من تماس گرفت. میگفت چند روزی است که این ورم حتی اجازه خم کردن انگشتانش را نمیدهد و میزان ادرارش نیز بسیار کم شده. براستی اولین کار چیست؟ آزمایش ادرار؟ آزمایش خون؟ عکسبرداری؟ اسکنهای مختلف؟ اولین چیزی که به ذهن میرسد بدی عملکرد سیستم Urinary (ادراری) است.

اما سوال: چه باید کرد؟ و همچنین علت کاهش عملکرد این سیستم چیست؟

جریان انرژی همانند جریان خون زمانی که دچار وقفه شود بخشی از سلامتی شما را مختل میکند. بهمین دلیل باید مراقب هجمه های انرژیک باشیم. مثال واضح آن زمانی است که یک خبر بسیار بد یا یک خبر بسیار خوب را دریافت میکنید. یک خبر خوب میتواند آنچنان شما را برانگیخته کند که بازده کاری شما چند برابر شود و برعکس یک خبر ناخوشایند بسادگی شما را به خوابیدن و کم حرفی و گوشه گیری میل میدهد.

در این مثال، بسادگی میتوایند اثر انرژیک یک “خبر” را ببینید و حس کنید. همه فرایندها، رویدادها، خاطرات زندگی ما نیز از جنس انرژی هستند و نقشی اساسی در سلامتی ما دارند و شاید باورکردنی نباشد که گاهی یک خاطره یا آسیب روحی مسیر زندگی ما را تغییر میدهد. یقینا از وقوع اتفاقات نمیتوان جلوگیری کرد اما بکمک دانش میتوان بر اثر آنها واقف بود و تبعات حملات انرژیک را به حداقل رساند و سلامتی را بسرعت بازیافت.

در حال حاضر در حال ساخت بسته های آموزشی ساده ای هستیم که بتوانید بصورت شخصی و خود درمان مشکلات خود را اندک اندک درمان کنید و مسیری تازه و کم هزینه را بسوی آرامشی همیشگی بپیمایید. یادتان باشد که در شرایط معمولی بدن ما هیچ نیازی به دارو ندارد و تنها عدم تعادلهای انرژیک شما را بیمار/ غمگین/ افسرده/ ناامید/ کم توان و بیحوصله کرده است.

درباره نویسنده مشاهده تمام پستها

خودآرامی نوین

پاسخ دهید

Your email address will not be published. Required fields are marked *