با بیماری های صعب العلاج چه باید کرد؟

این روزها خبرهای تلخی از بیماری های صعب العلاج همچون سرطان، دل هر کسی را به درد می آورد. پدری، مادری یا فرزندی پس از تحمل دردهایی فراوان، خانواده اش را با دنیایی خاطره تنها میگذارد تنها بخاطر اینکه درمان موفقیت آمیز نبود…
اما واقعا این بیماری لعنتی درمان ناپذیر است؟
دقت کنید پیش از آنکه دیرشود باید چاره جست. زمانی ”پیشگیری بهتر از درمان“ تنها یک شعار بود اما در حال حاضر واقعا بیش از یک شعار است. کافی است این مراحل را مد نظر داشته باشید:
۱. هرگاه خاطره ای تلخ و آزار دهنده دارید یا نفرت یا کینه یا چیزی درونتان آزارتان میدهد “حتما” به درمانگران انرژیک مراجعه کنید و آنرا بسادگی رفع کنید.
۲. تغذیه سرد را کنار بگذارید و بصورت متعادل تغذیه را بسمت گرمی میل دهید.
۳. فست فودها را کنار بگذارید و تا حد امکان از منابع مطمئن، تغذیه سالمی را برنامه ریزی کنید و نوشیدن نوشابه ها و کافئین و دوغ را به حداقل برسانید.
۴. خوردن چربی و شیرینی و پروتئین های حیوانی را محدود کنید.
۵. چکاپ های دوره ای انرژیک (خصوصاً- خصوصاً) سیستم ایمنی و سیستم گوارش را جدی بگیرید. این موضوع شما را در برابر کثیری از بیماری هابیمه می کند.
۶. از عبادت و تغذیه روح ”بهیچوجه“ غافل نشوید.
۷. ورزش و تفریح و استفاده از طبیعت را حتما در برنامه هفتگی خود بگنجانید.
این فهرست شاید طولانی به نظر رسد اما واقعا یک تغییر در سبک زندگی میتواند این فهرست را جزئی از زندگی عادی شما کند. لطفا از همین امروز شروع کنید شاید ”از شنبه“ کمی دیر باشد! اثرات هرکدام از این عوامل در مطالب بعدی بررسی خواهد شد.

سالم و شاد باشید

درباره نویسنده مشاهده تمام پستها

خودآرامی نوین

پاسخ دهید

Your email address will not be published. Required fields are marked *