آرشیوآبان ۱۳۹۷

جراحی و درمانهای تهاجمی

این روزها بازار انواع جراحی ها بسیار گرم است و هزاران بار باید تاسف خورد برای بیمار ناآگاه و بی‌گناه و نیز عاملینی که دانسته یا ندانسته دست به تیغ میشوند و این سوداگری پر سود را دامن میزنند…
از چه میگویم؟
شاید باور کردنی نباشد ولی بندرت نیاز به جراحی، امری ضروری است و اگر بدانید که با وارد آمدن تیغ بر بدن چه اتفاقات ناخوشایندی برای بدن نازنین شما می‌افتد، تصور نمیکنم برای هر عملی جواب مثبت بدهید. این که عده ای با اشتیاق برای زیبایی، لاغری یا تغییر فرم اعضاء بدنشان با رضایت کامل زیر تیغ جراح میروند دست کم برای من غیر قابل فهم است. اگر بدانید که چه بلای جبران ناپذیری به سر جریانهای انرژی در بدن می‌افتد و این صدمه به جریانهای انرژی، چه عاقبتی میتواند به دنبال داشته باشد هرگز، حتی از کنار اتاق عمل رد نمی شوید!
همانطور که قبلا هم ذکر شد، مدارهای انرژی (meridians) همچون مویرگها در همه بدن بصورتی منظم و حساب شده توزیع شده اند و جراحی ها میتواند آسیبهای بسیار جدی به آنها وارد کند و تصور کنید وقتی جریان انرژی در یک مدار از میان رفت اعضاء مرتبط به این کانال دچار عدم تعادل خواهند شد و باید منتظر عوارض ناشناخته و غیرقابل پیش بینی جراحی بود. البته تصور نشود که این عوارض لزوما در هفته اول یا ماه اول خود را نشان میدهند گاهی این عوارض در زمانی که اصلا منتظرش نیستید به سراغتان می‌آید.
بسیاری از اوقات دردها یا مشکلات حاد تنها با درمان های صحیح انرژیک قابل درمان قطعی هستند و بیمار با هزینه ای چند دهم جراحی نه تنها سلامت خود را باز می‌یابد که از عوارض خطرناک و ناشناخته جراحی نیز نجات می‌یابد.
یادمان نرود، بهترین معمار، خدای یگانه است و دست بردن های بی دلیل به این پیکر زیبا و ظریف عوارضی گاه بسیار خطرناک خواهد داشت. مادامی که از روشهای غیر تهاجمی میتوان مشکلی را رفع کرد تن دادن به عمل جراحی، اشتباهی بسیار گران خواهد بود.